اقتصادی

شرایط خرید خودروهای وارداتی برای جانبازان + زمان و نحوه ثبت نام

بنا بر اعلام رئیس سازمان توسعه تجارت، امکان انتخاب خودروی وارداتی برای همه جانبازان محترمی که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شده‌اند، به‌زودی فراهم می‌شود.

طبق گزارشات منتشرشده، آقای مهدی ضیغمی با اشاره به بند و تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تصریح کرد که جانبازان محترم جسمی-حرکتی می‌توانند بر اساس سطح‌بندی انجام‌شده توسط بنیاد مذکور، خودروی دلخواه خود را برگزینند.

وی همچنین یادآور شد که با عنایت به قانون بودجه ۱۴۰۲ و آیین‌نامه اجرایی آن، جانبازان ۷۰ درصد ویژه و بالاتر می‌توانند تا سقف ۳۵ هزار یورو، جانبازان ۷۰ درصد غیرویژه تا ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو، خودروی وارداتی موردنظر خود را برگزینند.

آقای ضیغمی همچنین افزود که با توجه به تعداد زیاد جانبازان مشمول و محدودیت‌های زیرساختی سامانه، انتخاب خودرو در سایت به صورت سه مرحله انجام خواهد شد. بر این اساس، ابتدا جانبازان ویژه، سپس جانبازان ۷۰ درصد عادی و در نهایت جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد امکان انتخاب خودرو را خواهند داشت. تمامی این مراحل طی بهمن‌ماه سال جاری انجام خواهد پذیرفت.

در پایان نیز ایشان از جانبازان ارجمند خواستند که با توجه به پیگیری‌های جدی نمایندگانشان در خصوص موضوع خودروهای وارداتی، به شایعات و اخبار غیررسمی توجه نکنند و همواره اطلاعات لازم را از مجاری رسمی دنبال نمایند.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا