دلیل جالب خانم بازیگر برای همکاری با برند لویی ویتون
زندیا، بازیگر 26 ساله آمریکایی، از خانم سوپر مدل دهه 90 میلادی به عنوان منبع الهام خود برای همکاری جدیدش با برند لوکس لویی ویتون نام برده است.
وقت صبح– زندیا بازیگر هالیوودی به عنوان چهره اصلی کمپین جدید لویی ویتون برای کیف دستیهای این برند به نام «Capucines» معرفی شده است.
به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، زندیا اعتراف کرده است که همکاری در این کمپین جدید او را به یاد صنعت مد و فشن زمانی که او کودک بود میاندازد.
این خانم بازیگر در مصاحبه جدیدش با مجله مد و فشن ووگ درباره همکاری جدید خود با برند گران قیمت لویی ویتون صحبت کرده است.
زندیا در مصاحبه خود با مجله ووگ گفته است: «به خوبی به یاد دارم که با دیدن تبلیغات برند لویی ویتون بزرگ شدم. یک تبلیغ به خصوص از این برند بود که من علاقه زیادی به آن داشتم.
این تبلیغ برای اوایل دهه 2000 میلادی بود و نائومی کمپبل در آن حضور داشت. به خوبی این تبلیغ را به یاد دارم.»
سوپرمدل دهه 90 منبع الهام خانم بازیگر 26 ساله است!
زندیا بازیگر آمریکایی فیلمهای مرد عنکبوتی در چهارشنبه این هفته اولین همکاری خود با برند لویی ویتون را آغاز کرد.
او از نائومی کمپبل سوپرمدل مشهور دهه 90 میلادی به عنوان منبع الهام خود برای این همکاری نام برده است.
این خواننده همچنین خاطرهای از علاقه شدید دوستانش به لگو برند لویی ویتون را نیز بازگو کرد:
«همه طرح لگو لویی ویتون را در صفحه شبکه مجازی Myspace خود داشتند. حداقل مطمئنم که خودم این لگو را به اشتراک گذاشته بودم.»
بازیگر 26 ساله فیلم Dune در این مصاحبه همچنین فاش کرد که به الهام گرفتن از شخصیت و ویژگیهای نقشهایش برای لباسهایی که بر روی فرش قرمز میپوشد علاقه بسیار زیادی دارد.
او همچنین معتقد است که لباسها و فشن ابزاری قدرتمند برای شرح یک رویداد یا داستان هستند. «این چیزی است که من در مورد مد سرگرم کننده میدانم. مد و فشن میتوانند به اندازه یک داستان تاثیرگذار باشند.»
کیف Capucines از برند لویی ویتون را میتوان به عنوان کیف دستی، کیف کج یا شانهای استفاده کرد.
زندیا گفت که قابلیتهای متفاوت و کارآمدی بسیار زیاد این کیف را دوست دارد.