سلبریتی ها

خانم بازیگر موهای خود را از ته تراشید!

فلورنس پیو بازیگر مشهور 27 ساله پس از تراشیدن سر خود برای نقشی جدید در حال آماده شدن برای حضور در مراسم مد و فشن مت با موهای کوتاه است.

وقت صبح– فلورانس پیو یازیگر محبوب پس از تراشیدن سر خود برای نقش جدیدش، مدل موی متفاوتش را با کلاه گیس مخفی کرده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، هنرپیشه زیبای بریتانیایی پس از تراشیدن سرش برای نقش جدیدش در فیلم «We Live In Time» به همراه اندرو گارفیلد، مدل موی جدید خودش را در مراسم مد و فشن مِت به نمایش خواهد گذاشت.

انتظار می‌رود رونمایی بزرگ فلورنس پیو در مت گالا سر و صدای زیادی به پا کند. این خانم بازیگر در مراسم راه‌اندازی فروشگاه تیفانی و کو در نیویورک برای مخفی نگه داشتن مدل موی جدید خود با یک کلاه گیس بلوند دیده شده است. منبعی نزدیک به این بازیگر اعلام کرده است: «او سرش را تراشیده است. با مدل موهای جدیدش فوق العاده به نظر می‌رسد.»

این منبع همچنین ادامه داد: «او در بیشتر رویدادهای بزرگ فوق العاده به نظر می‌رسد. با این حال می‌توان گفت که ظاهر جدید او در مراسم مت مرکز توجه و صحبت‌ها خواهد بود. او یک کلاه گیس نیز انتخاب کرده است. برای زمانی که در لحظه آخر از ظاهر جدیدش پشیمان شود. او شگفت‌انگیز به نظر خواهد رسید. بنابراین تیم او امیدوار است که او این کار را انجام دهد.»

خانم بازیگر مدل موی کوتاه خود را با کلاه گیس پنهان کرده است.
تلاش خانم بازیگر برای مخفی نگه داشتن مدل موی کوتاهش با کلاه گیس!

صحبت‌های خانم بازیگر درباره پروژه جدیدش!

داستان فیلم جدید فلورانس پیو و اندرو گارفیلد هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. با این حال «We Live In Time» به عنوان یک داستان عشقی خنده دار، تکان دهنده و جالب توصیف شده است.

فلورانس اخیراً در برنامه جیمی فالون خبر ساخت این فیلم را تأیید کرد و گفت: «من اندرو را روز قبل در تمرینات ملاقات کردم. ما بلافاصله با هم کنار آمدیم. من به او سخت می‌گرفتم. او هم همینطور بود. ما این موضوع را درباره همدیگر دوست داریم. تمرین بسیار عالی‌ای برای جفت ما بود!»

جان کراولی این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از نیک پین کارگردانی خواهد کرد. لی کلارک، آدام آکلند و گای هیلی به همراه بازیگر مشهور شرلوک، بندیکت کامبربچ، تهیه کننده این فیلم هستند.

این فیلم آخرین پروژه در برنامه شلوغ فلورانس خواهد بود. او در حال حاضر قرار است در فیلم‌های «A Good Person»، «Oppenheimer» و Dune: Part» Two» برای سال 2023 نیز نقش آفرینی کند.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا