سلبریتی ها

حضور سوپرایزی خانم بازیگر در جشنواره موسیقی!

زندیا بازیگر مشهور آمریکایی در آخرین اجرای لابرینث در جشنواره موسیقی کواچلا برای اجرای آهنگ سریال «Euphoria» به این خواننده پیوست.

وقت صبح– زندیا برای اجرای آهنگ «All For Us» در جشنواره موسیقی کواچلا به لابرینث خواننده این آهنگ پیوست و طرفداران را شوکه کرد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، زندیا بازیگر سریال Euphoria برای اجرای آهنگ All For Us که لابرینث برای این سریال خوانده است به این خواننده بریتانیایی پیوسته است. زندیا 26 ساله برای تولید این آهنگ نیز با لابرینث همکاری کرده است.

زندیا که تازگی به عنوان سفیر و چهره اصلی برند لویی ویتون انتخاب شده است، پس از سال‌ها به اجرا بر روی صحنه پرداخته است. این بازیگر که فعالیت حرفه‌ای خود را از سن پایین در شبکه تلویزیونی دیزنی آغاز کرده است سابقه خوانندگی دارد.

زندیا برای حضور بر روی صحنه مشهورترین جشنواره موسیقی دنیا یک پیراهن صورتی فانتزی را انتخاب کرده بود. او کفش چرم تیره‌ای را برای تکمیل ظاهر خود پوشیده بود که تضادی جالب در ظاهر او ایجاد کرده است.

تشکر خانم خواننده از طرفداران برای حمایتشان!

زندیا در ادامه سه پست جدید در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد یکی از این پست‌های اینستاگرامی، عکسی است که پس از حضور خانم بازیگر بر روی صحنه گرفته شده است.

زندیا در توضیح این پست‌ها پیامی برای تشکر از لابرینث و طرفدارانی که برای تماشای اجرای آن‌ها آمده بودند منتشر کرد.

این بازیگر فیلم‌های مردعنکبوتی همچنین ویدیو دیگری را منتشر کرد که در آن تجربه اجرا در جشنواره موسیقی کواچلا را «یک شب جادویی و زیبا» توصیف کرده است. او افزود: «از همه شما متشکرم که با آغوش باز از من در آن صحنه استقبال کردید.»

لابرینث هفته پیش برای اجرای خود در اولین هفته جشنواره موسیقی کواچلا از بیلی آیلیش خواننده جوان آمریکایی درخواست کرد تا برای اجرا بر روی صحنه به او بپیوندد.

بر عکس هر سال بیلی آیلیش یکی از خوانندگانی که امسال در جشنواره موسیقی کواچلا به اجرا پرداختند نبوده است.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا