گردشگری

تور دبی و اقامت در بهترین هتل ها ارزانتر از همه جا

 

سرویس جدید تور دبی از جمله خدمات سامانه اقامت ۲۴ است که از آن رونمایی شده و با خدماتی خاص و متفاوت خدمات رسانی خواهد کرد. این سامانه رزرواسیونی که اکنون یکی از مرجع‌ های رزرو اقامتگاه در صنعت گردشگری داخلی و خارجی محسوب می ‌شود، جهت تسهیل روند سفر به کشورهای خارجی تصمیم گرفته که سرویس تور را هم ارائه کند.

تور دبی و اقامت در بهترین هتل ها ارزانتر از همه جا

ویژگی های تور دبی اقامت 24

اقامت 24 برای تور دبی، یک ویژگی بسیار مهم در نظر گرفته که آن مکان محور بودن این سفر است. به طوری که افراد شرکت‌ کننده در این تور بتوانند در هتل‌ های محبوب و مورد نظر خود در این شهر اقامت داشته باشند. شاید کسی تصور نمی‌ کرد در آینده ‌ای نزدیک بتواند در تورهای خارجی شرکت کند و با این سرویس در بهترین هتل‌ های دبی هم اقامت داشته باشد. هدف از اجرای این طرح، کمک به مسافرین و گردشگران عزیز برای شرکت در تور با پرداخت هزینه‌ های کمتر است. با توجه به شرایط اقتصادی امروز و افزایش نرخ ارز، امکان سفر برای ایرانی ها دشوارتر شده است و از سوی دیگر بسیاری از آن ‌ها ترجیح می ‌دهند هتل های ارزان قیمت انتخاب کنند و مدت زمان کمتری هم اقامت داشته باشند.

اما به کمک خدمات تور دبی این سامانه رزرواسیون، از این پس می توانید محل اقامت را طبق سلیقه و خواسته خود رزرو نمایید. همچنین به لطف تورهای ویژه سامانه اقامت 24 از این پس اقامت در بهترین هتل ها با هزینه کمتری امکان پذیر شده و بنابراین در هزینه های تور صرفه جویی زیادی خواهد شد.

ویژگی هتل های تور دبی

این دقیقا همان سوالی است که از مدیران این مجموعه پرسیده شده است و جوابی که به این پرسش داده اند این بود: «برای اقامت مسافران ایرانی در شهر دبی بهترین موقعیت‌ های مکانی نزدیک به فرودگاه، سرویس حمل و نقل عمومی، مراکز گردشگری و بازارهای شهر انتخاب شده است. مهم‌ترین دلیل این کار، افزایش رضایت مشتریان و دسترسی آسان به مکان ‌های گردشگری و مراکز خرید است. صرفه‌ جویی در زمان حمل و نقل برای بازدید از جاذبه‌ های گردشگری و مراکز خرید شهر دبی هم از دیگر دلیل اجرای این طرح بوده است.»

تور دبی و اقامت در بهترین هتل ها ارزانتر از همه جا

مدیریت زمان و فیلتربندی متنوع در طراحی تور دبی

از دیگر خدمات سرویس جدید این سامانه که برای گردشگران ایرانی برای سفر به شهر دبی در نظر گرفته شده است، مدیریت زمان است تا به محض فرود آمدن هواپیما در فرودگاه شهر دبی، به هتل محل اقامت فرستاده شوند. نداشتن زمان معطلی و صبر و انتظار زیاد برای پذیرش در هتل از جمله مشکلاتی است که اغلب مسافران ایرانی با آن روبرو بوده‌اند.

امکان انتخاب تور با فیلترهای دلخواه مسافران از دیگر ویژگی‌ های سرویس جدید این سامانه است. به طوری که بتوانند محل اقامت، قیمت، مدت زمان سفر و حتی نوع ایرلاین را نیز مشخص کنند. این مجموعه، به دلیل همکاری پیوسته با هتل های دبی توانسته تخفیفات دائمی سالیانه داشته باشد تا بهای تمام شده تور دبی برای مسافران کمتر شود.

با احتساب این ویژگی‌ها در سرویس جدید این مجموعه می‌ توان انتظار داشت سفر گردشگران ایرانی‌ ها به شهر دبی بیش از گذشته رونق پیدا کند چرا که هزینه های تور کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.

انواع تورهای دبی

طبق گفته مدیران این سامانه چندین تور برای گردشگران درنظر گرفته شده است که عبارتند از:

تورهای چارتری

این تور از جمله پر فروش‌ ترین و محبوب‌ ترین تورهای سفر به دبی در سامانه اقامت 24 است که فرصت استثنائی را در اختیار توریست ‌ها قرار می ‌دهد. مکان محور بودن در این تور در نظر گرفته شده است که مسافران بتوانند از بین لیست هتل‌ های شهر دبی، بهترین را انتخاب کنند.

تور دبی و اقامت در بهترین هتل ها ارزانتر از همه جا

تورهای سیستمی اقامت 24

از دیگر گزینه‌ های تور دبی در این سامانه باید به تورهای سیستمی اشاره کنیم که در آن پایین‌ترین قیمت ‌ها برای سفر در نظر گرفته شده است. در این تورها، قیمت‌ ها به صورت رقابتی است و ساعت پرواز هم به شکلی است که مسافران به راحت‌ ترین شکل به فرودگاه شهر دبی برسند.

شخصی‌سازی تور دبی از دیگر ویژگی‌ هایی است که در سرویس جدید اقامت 24 ارائه شده است. به این معنا که مسافر بتواند مطابق با ایرلاین و هتل مورد نظر خود، تور این شهر را انتخاب کنند. در نهایت می ‌توانند در توری که از نظر قیمت و هزینه مناسب ‌تر باشد، شرکت کنند.

چندین پکیج برای این سرویس وجود دارد که چندین گزینه برای سفر به دبی را در مقابل مسافران قرار می ‌دهد. در نهایت این مسافر است که می ‌تواند متناسب با زمان سفر، هتل و روزهای اقامت در دبی، بهترین پکیج را انتخاب کند.

در این سامانه کاربران می ‌توانند تورهای چارتری لحظه آخری و تورهای سیستمی را براساس پیشنهادات ارائه شده برای سفر به این شهر توریستی انتخاب کنند.

کلام آخر

آنچه در رابطه با تورهای دبی مشخص است، درخواست‌ های متعدد توریست‌ ها برای سهولت سفر و کاهش هزینه‌ ها بوده است. مزیت بزرگ خدمات تور دبی در این سامانه امکان رزرو تور دبی براساس نوع هتل انتخابی است تا حتی نوع اقامتگاه نیز براساس سلیقه و انتخاب شما باشد در این سرویس جدید پکیج ‌هایی ارائه شده است تا مسافران قبل از سفر از تمامی خدمات و سرویس‌ های مربوط به محل اقامت مطلع باشند.

این سامانه رزرواسیونی به دلیل همکاری با هتل های دبی و اعتبار بالایی که در این زمینه دارد توانسته تخفیف های دائمی در تمامی طول سال کسب کند که به نوبه خود موجب کاهش چشمگیر قیمت تور دبی خواهد شد. از طرفی کاهش هزینه‌ های حمل و نقل و سرعت خدمات ‌دهی به گردشگران ایرانی از دیگر ویژگی‌ های تورهای ویژه اقامت ۲۴ است که در روز های آتی خبر های بیشتری از آن به گوش خواهد رسید.

 

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا