اقتصادی

ب ام و به ایران بازگشت / 4 مدل ب ام و در سامانه یکپارچه خودرو

عصر امروز چهار مدل از خودروهای برند ب‌ام‌و ، شامل ب‌ام‌و 318i، ب‌ام‌و 220i گرند کوپه، ب‌ام‌و 218i گرند کوپه و ب‌ام‌و X1، به فهرست خودروهای قابل عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی ایران اضافه شدند.

هنوز عرضه کننده رسمی این خودروها اعلام نشده است اما با توجه به اینکه شرکت پرشیا خودرو به عنوان عرضه کننده ب ام و در ایران شناخته می‌شود احتمالا این خودروها توسط شرکت پرشیا خودرو به بازار ایران عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی ب‌ام‌و 318i

 

ب‌ام‌و 318i مجهز به موتور دو لیتری توربوشارژر است که توان ۱۵۶ اسب بخاری با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر را تولید می‌کند. قدرت موتور از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. این خودرو می‌تواند در مدت ۸.۴ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

مشخصات فنی ب ام و 220i گرند کوپه

 

ب‌ام‌و 220i گرند کوپه با موتور دو لیتری توربوشارژر به بازار می‌آید که ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو می‌تواند در ۷.۱ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

مشخصات فنی ب‌ام‌و 218i گرند کوپه

 

ب‌ام‌و 218i گرند کوپه با موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربوشارژر و توان ۱۳۶ اسب بخاری عرضه می‌شود. این موتور ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و قدرت را از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو ۹.۱ ثانیه است.

مشخصات فنی ب‌ام‌و X1

 

در نهایت ب‌ام‌و X1 با موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربوشارژر و توان ۱۳۶ اسب بخاری که ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، وارد بازار می‌شود. قدرت از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد این مدل نیز ۹.۲ ثانیه اعلام شده است.

به نظر می‌رسد ورود این خودروهای جدید و مدرن آلمانی به بازار ایران، گزینه‌های جذابی برای علاقمندان به خودروهای لوکس و با کیفیت فراهم می‌کند

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک
دکمه بازگشت به بالا