سلبریتی ها

آیا می دانستید این آقا پسر اول هایده است/ عکس

تصویری از پسر ارشد هایده خواننده معروف قبل انقلاب در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش وقت صبح به نقل از فتوکده، هایده اولین فرزند خود، یعنی کامران را در سن ۱۴ سالگی به دنیا آورد. سن هایده آنقدر کم بود که مادربزرگش برای بزرگ کردن کامران به او کمک میکرد.

هایده سه فرزند به اسامی کامران، کیوان و نوشین دارد.

هایده اولین فرزند خود، یعنی کامران را در سن ۱۴ سالگی به دنیا آورد. سن هایده آنقدر کم بود که مادربزرگش برای بزرگ کردن کامران به او کمک میکرد.

علت فوت هایده چه بود؟

هایده در آخرین شب زندگی خود در باشگاه کازابلانکا در حالی که وضعیت مناسب جسمی نداشت اما برنامه کنسرتی کوچک خود را اجرا کرد.

هایده اولین فرزند خود، یعنی کامران را در سن ۱۴ سالگی به دنیا آورد. سن هایده آنقدر کم بود که مادربزرگش برای بزرگ کردن کامران به او کمک میکرد.

روز بعد در 30 دی 1368 وقتی 47 سال بود بخاطر سکته قلبی ناشی از بیماری های زمینه ای خود درگذشت.

هایده در گورستان وست وود در لس آنجلس کنار مادرش به خاک سپرده شد در این گورستان فرانک زاپا و مرلین مونرو و خواهرش مهستی نیز بعدا دفن شدند.

در مراسم دفن این هنرمند نزدیک به 20 هزار نفر شرکت کردند تا جایی که پلیس شهر ابتدا به زعم آشوب ایرانیان آماده باش اعلام کرد اما بعدا متوجه موضوع شدند.

دستبند نقره پاندورا
نمایش متن با لینک

1 دیدگاه

  1. واقعیتی هست نمی دانم چرا اقلیت‌ها همیشه محو ونابود ی نسیبشان می‌شودنه قانون نه افکار عمومی هیچکس درکشان نمی‌کنند وآنها رابه حال تباهی خود رها می‌کنند پدرومادرانی وجود دارند که واقعا اسم پدرومادر رایدک می‌کشند وعاری از احساس ومسئولیت هستند تا جایی که اغلب فقط مزاحم وازاردهنده فرزندانی هستند که بدنیا می‌آورند بدون اینکه زحمتی برای آن فرزند بکشند واحساسی خرجش کنند

دکمه بازگشت به بالا